Reklama firmy za pomocą kalendarza trójdzielnego

Kalendarze ścienne wciąż zdobią ściany domów, biur, magazynów, zakładów pracy czy urzędów. Mimo dostępności różnych aplikacji i terminarzy elektronicznych tradycyjny papierowy kalendarz jest wyjściem najbardziej uniwersalnym. Stosują go zarówno osoby prywatne jak i firmy.

Warto zatem zaznajomić się z najważniejszymi informacjami na temat kalendarzy. Kalendarz - co trzeba wiedzieć? Wyróżnia się różne rodzaje kalendarzy. Najbardziej uniwersalne są ścienne, które umieszcza się w pomieszczeniach o różnym przeznaczeniu. Można je dostrzec w każdym biurze lub w poczekalni salonu kosmetycznego. Są najbardziej rozpowszechnioną formą kalendarza. Jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań jest kalendarz trójdzielny. Jest to taki rodzaj, w którym spójne kalendarium jest stworzone przez trzy części, a mianowicie kartki z kalendariami dotyczącymi obowiązującego miesiąca a także miesiąca poprzedniego i następnego. Jest to bajecznie użyteczne rozwiązanie, które przyspiesza sprawdzanie zapisków z poprzednich miesięcy oraz daje możliwość planowanie z dużym wyprzedzeniem. Górna część kalendarza trójdzielnego nosi nazwę - główka. Jest to powierzchnia przeznaczona na nadruk. Dużą popularnością cieszą kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Można wybrać jakiekolwiek zdjęcia dotyczące naszej firmy. Powinno się jednak pamięta� �, że jeżeli już kalendarz ma skutecznie zareklamować naszą firmę, grafika powinna być spójna, bo jej zadanie polega w głównej mierze na planowaniu w oczach klienta pozytywnego wizerunku naszej firmy. Na rynku kalendarz trójdzielny dla firm dostępny jest w najróżniejszych wariantach. Co najbardziej istotne - jest to produkt spersonalizowany, który musi wpisywać się w charakter naszego biznesu pod kątem ładnym jak i merytorycznym. Najczęściej przekaz graficzny zawiera logo firmy i informacje na jej temat. Dane kontaktowe mogą być umieszczone w górnej części albo na samym dole w tak zwanej stopce.
Więcej informacji na stronie: kalendarze trójdzielne