Gadżety reklamowe – kalendarze książkowe

Odróżnia się dwa podstawowe rodzaje kalendarzy, a mianowicie kalendarze ścienne a także książkowe. Kalendarze umieszczane na ścianach mogą mieć formę składaną albo zwykłą. Wśród kalendarzy książkowych można wymienić kalendarze biurkowe, kieszonkowe a także indywidualne.

Jak się okazuje, kalendarze książkowe bardzo dobrze sprawdzają się w roli spersonalizowanego gadżetu reklamowego. Kalendarze książkowe a promocja firmy Kalendarz jest doskonałym nośnikiem treści marketingowych. Jest gadżetem niesłychanie funkcjonalnym, z którego korzysta się właściwie codziennie. Co za tym idzie - logo naszego biznesu oraz dodatkowe treści reklamowe codziennie utrwalają się w pamięci użytkownika tego podręcznego gadżetu. Szczególnie dobrze sprawdzają się kalendarze indywidualne mające postać eleganckiego notesu z spersonalizowaną okładką, na której są umiejscowione elementy identyfikacji wizualnej naszej firmy. Możliwe jest umieszczenie dodatkowych treści promocyjnych za pomocą specjalnych wyklejek. Ciekawym rozwiązaniem proponowanym przez producentów kalendarzy jest zróżnicowanie form znakowania. Logo może być nadrukowane, wytłoczone czy umiejscowione na ozdobnej blaszce. Ważne jest, aby producent kalendarzy książkowych, którego wybierzemy, oferował różne rozwiązania dodatkowe, które urozmaicają wygląd standardowej okładki. Są to np: garbiki, srebrzone brzegi czy oku cia. Kalendarz książkowy wyposażony w takie elementy staje się produktem premium, który jest elegancki i wartościowy. Gadżety służące reklamy firmy powinny być praktyczne a także z dokładnością wykończone. Tylko takie pozytywnie wpłyną na nasze relacje z klientem. Klasycznym wyjściem są kalendarze książkowe, które spersonalizowane w ciekawy sposób będą pełnić funkcję marketingową, tworząc pozytywny wizerunek naszego biznesu. Warto więc decydując się na gadżety promocyjne, analizować zamówienie kalendarzy książkowych.
Więcej informacji: kalendarze książkowe