Jak pozyskać nowych klientów

Call center to miejsce, w którym pracownicy wykonują multum połączeń telefonicznych. Zdarza się, że jedynie dzwonią na numery telefonu, które mają w swojej podstawie. W pewnych sytuacjach zaś poza tym też odbierają połączenia.

Właściwie każdy operator komórkowy ma swoje telecentrum, które realizuje połączenia wykonywane przez klientów na infolinię. Klienci operatorów komórkowych dzwonią, ażeby dopytać o własne faktury, jeśli nie rozumieją wszystkich pozycji na rachunku albo złożyć reklamację, gdy wewnętrzne oprogramowanie źle obliczyło rachunek. Na prawdę bardzo często czasem w ramach call center realizowany jest telemarketing. To działania polegające na pozyskiwaniu nowych klientów na własne produkty i usługi w trakcie rozmów telefonicznych. Osoby, które pracują w ramach telemarketingu to tel emarketerzy. Znakomita większość z nich otrzymuje wynagrodzenie złożone z dwóch elementów. Pierwszym z nich jest bardzo niska podstawa, najczęściej najniższa jaka jest możliwa w kraju. Drugim jest prowizja. Prowizję otrzymuje się wtedy, gdy pozyska się leada lub uda przekonać klienta do dokonania zakupu produktu lub usługi. Na rynku funkcjonują firmy, które oferują usługi telemarketingu. Znaczy to, że każdy kto pragnie uzyskać klientów na swoją propozycję, może powierzyć takiemu telecentrum dzwonienie do konkretnych klientów z tą ofertą. Pracownicy zajmujący się telemarketingiem najpierw zapoznają się z ofertą, potem uczą, w jaki sposób wykorzystać znane im techniki sprzedażowe do pozyskania klientów i zaczynają dzwonić. Skuteczny telemarketer wykonuje połączenia przez 8 - 10 godzin dziennie.
Polecamy: telemarketing warszawa.