Pod tym względem za sprawdzony i skuteczny sposób trzeba uznać gadżety reklamowe, przykładowo tj. kalendarz z nadrukiem, który zawiera logotyp firmy oraz dodatkowe treści reklamowe. Jest to bez wątpienia skuteczny nośnik treści, które promują firmę, a co bardzo istotne robią to przez całe 356 dni w roku. Kalendarze książkowe z nadrukiem Na wstępie trzeba zaznaczyć, że kalendarze książkowe dostępne są w różnych wariantach, jak też formatach. Jednym z najpopularniejszych jest kalendarz książkowy tygodniowy w schemacie A4. Jest to terminarz wraz z notesem, który daje możliwość na sporządzanie notatek w czasie szkoleń czy konferencji. W związku z tym kalendarz z nadrukiem w tej wersji idealnie nadaje się na upominek nie tylko i wyłącznie dla pracowników firmy, ale również dla partnerów biznesowych oraz klientów. Warto zdawać sobie sprawę jednakże, że kalendarz książkowy pełniący funkcję gadżetu reklamowego musi być z dużą uwagą wykończony, tak by jak najlepiej zaświadczał o naszej firmie. Jeżeli więc już zdecydowaliśmy, że kalendarz książkowy z własnym nadrukiem będzie promował naszą firmę, zadbajmy o to, ażeby jego wykończenie pozostawało bez zarzutu. Warto zatem na okładkę wybrać materiały najwyższej jakości, takie jak skóra, na której logotyp może by ć tłoczony lub grawerowany, co gwarantuje bardzo ciekawy efekt wizualny, który niewątpliwie wzbudzi zachwyt. Warto zdawać sobie sprawę także, że kalendarz z nadrukiem możemy uzupełnić dodatkowymi treściami reklamowymi, które mogą być umiejscowione w środku kalendarza.
Warto sprawdzić: dowiedz się jak kupić kalendarz z nadrukiem