Polecany blog o projektowaniu graficznym

Marketing jest narzędziem dostępnym dla każdej firmy, niezależnie od jej wielkości i kapitału. O ile myślisz o przeprowadzeniu kampanii marketingowej, koniecznie zauważ na skuteczność przekazu i najodpowiedniejsze medium do jego przekazania. Istnieją niewątpliwe podstawowe zasady budowy dobrej promocji, wspólne dla wszystkich mediów.

Projektowanie reklamy Blog o reklamie wyraźnie podkreśla, że reklama powinna być skoncentrowana na jednej idei. Przed stworzeniem komunikatu musimy bardzo jasno określić ideę, którą chcemy przekazać, aby została ona zrozumiana. Określ swoją targetowaną grupę. Określ, do jakiego typu konsumentów kierujesz swoją reklamę i stwórz ją z myślą o nich. Wywieraj wpływ od samego początku. Pierwsze kilka sekund jest kluczowe, ponieważ od nich zależy, czy odbiorcy będą dalej czytać, słuchać lub oglądać Twoją reklamę. Jeżeli przyciągniesz ich uwagę na samym początku, szanse na to, że odbiorą cały przekaz, są niejednokrotnie większe. Podkreśl przewagę konkurencyjną produktu albo marki, ażeby wzmocnić albo nawet poprawić jego pozycjonowanie. Musimy wyszukać równowagę między rozsądkiem (korzyść realna) a emocjami (korzyść emocjonalna). Zaprezentuj produkt w atrakcyjny sposób. Powinno się zaznaczyć korzyści płynące z reklamowanego produktu. Negatywne sformułowania przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Używaj osobistego tonu. Dużo lepiej jest wyrażać się w sposób potoczny, w granicach, tak ażeby odbiorcy zakładali, że wiadomość jest skierowana do każdego z nich w szczególności. Bądź bezpośredni. Czas to pieniądz, również dla naszych słuchaczy. Nie zwracają uwagi na promocji, zatem trzeba mówić jasno i nie owijać w bawełnę. Całkiem dobrze jest stosować bezpośredniego, precyzyjnego stylu, dobrego dla rodzaju odbiorców, do których jest adresowany. Blog o projektowaniu graficznym wskazuje, iż reklama powinna przyciągać uwagę odbiorców.
Polecamy: whiteart.pl/blog